Řízení projektů

Předprojektová příprava

  • Posouzení proveditelnosti plánované investice
  • Spolupráce s klientem na definování investičního záměru – stanovení zadání
  • Určení rolí a zodpovědností účastníků projektu, definování komunikačních toků a schémat zodpovědností
  • Stanovení možných rizik projektu
  • Vytvoření časového plánu, propočet celkových investičních nákladů
  • Příprava podkladů, organizace výběrového řízení na architekta/projektanta stavby Vyhodnocení a projednání nabídek, příprava návrhu smlouvy o dílo
  • Optimalizace projektu z hlediska finančního a časového
  • Součinnost s klientem při přípravě podkladů pro zajištění financování projektu
  • Řízení a koordinace všech účastníků projektu
  • Průběžné informování klienta o stavu projektu
  • Koordinace procesu projekčních prací v souladu se zadáním a časovým harmonogramem
  • Koordinace a kontrola vypracování dokumentace pro územní rozhodnutí, dokumentace pro stavební povolení (později dokumentace pro výběr dodavatele a dokumentace pro provedení stavby) do detailu nutného pro projednávání a získání těchto rozhodnutí a povolení legislativou
  • Řízení projednávání a získání legislativních rozhodnutí a povolení nezbytných pro zahájení realizace projektu
  • Příprava podkladů, organizace výběrového řízení na generálního dodavatele (nebo více dodavatelů) stavby, vyhodnocení a projednání nabídek, příprava návrhu smlouvy o dílo

Stavební proces

  • Koordinace a řízení všech účastníků stavebního procesu a projekčního týmu s cílem dokončení stavby v dohodnutém časovém plánu, kvalitě a rozpočtu projektu
  • Zajištění služeb technického dozoru investora
  • Pravidelnou kontrolu a předávání informací klientovi o průběhu realizace projektu v kontextu odsouhlaseného časového a finančního plánu
  • Včasné upozornění klienta na možná časová a finanční rizika
  • Kontrola finančního čerpání
  • Součinnost při prodeji nebo pronájmu jednotek
  • Příprava podkladů, organizace výběrového řízení na budoucího správce a provozovatele objektu (zahájení možné ve fázi přípravy projektu)

Uvedení projektu do provozu

  • Řízení a koordinace účastníků projektu do fáze kolaudace a předání stavby
  • Součinnost při prodeji nebo pronájmu jednotek
  • Kontrola odstraňování závad
  • Příprava podkladů pro uzavření smluv na média
  • Příprava podkladů pro zápis stavby do katastru nemovitostí
  • Finanční kontrola a vyhodnocení projektu